دلم



*.:。✿*゚ ‘゚・عشقم دوستتـــــــــــدارم*.:。✿*゚ ‘゚・

ilove you ali

دلم کمی خدا میخواهد....

دلم!!!!

تمام شدن میخواهد

ازآن تمام شدن هایی

       که بشود

نقطه سرخط.

        انگاه

دیکته تمام شود.

ومن دیگرآغازنشوم......

دلم کمی خدا میخواهد..

     کمی سکوت

دلم دل بریدن میخواهد

     کمی اشک

   کمی بهت

      کمی آغوش آسمانی..

کمی دور شدن ازاین جنس آدم....

       راستی خدآ اگرمن نبودم....

  این همه غم هایت را چه میکردی؟؟؟؟!!!!

    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 17:40 توسط تنها 44 |




ابزار پرش به بالا

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ